Regulamin sklepu Trattoria Murano
ROZDZIAŁ I: INFORMACJE O SKLEPIE
-
Sklep internetowy (zwany dalej Sklepem lub Sprzedawcą) działający pod adresem www.trattoriamurano.pl prowadzony jest przez firmę Al Momento Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Pokornej 2 lok. U 26, KRS 0000498561, NIP 5252580353, REGON 147103520,
e-mail: restauracja@sushimuranow.pl, numer telefonu +48 789 256 714
ROZDZIAŁ II: OFERTA SKLEPU
-
Ofertą sklepu są przygotowane w naczyniach jednorazowych lub wielokrotnego użycia: napoje zimne, gorące, dania zimnie i gorące wytworzone w oparciu o półprodukty i wyroby gotowe.
-
Prezentowane ceny są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny nie uwzględniają kosztów dostawy. Koszty dostawy są doliczane jako osobna pozycja, informacja o cenie wysyłki podawana jest przed zawarciem umowy sprzedaży.
ROZDZIAŁ III: ZAMÓWIENIA
-
Zamówienia mogą być składane drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza zamówień (koszyka) na stronie sklepu, telefonicznie lub osobiście
-
Złożenie zamówienia przez konsumenta stanowi złożenie przez niego oferty zawarcia umowy sprzedaży. Do zawarcia umowy dochodzi w chwili przyjęcia tej oferty przez sklep bez zastrzeżeń.
-
Umowy sprzedaży zawierane są w języku polskim.
-
Treść umów sprzedaży jest każdorazowo utrwalana, zabezpieczana i przechowywana przez 5 lat w wersji elektronicznej w systemie teleinformatycznym Sklepu Internetowego. Treść umowy sprzedaży udostępniana jest kupującemu w wiadomości e-mail, w której Sklep Internetowy potwierdza otrzymanie zamówienia.
-
Konsument niezwłocznie otrzymuje e-mail z treścią zamówienia.
-
Termin realizacji zamówienia jest liczony od momentu potwierdzenia przez restaurację niezbędnych danych do przygotowania zamówienia.
-
Zamówienia są realizowane w terminie uzgodnionym przy zamówieniu z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Przez realizację zamówienia rozumieć należy przekazanie zakupionego towaru do Konsumenta.
-
Sprzedawca może kontaktować się z Konsumentem celem potwierdzenia zamówienia, danych teleadresowych, czy ustaleń wynikających z treści zawartych w komentarzu do zamówienia.
-
O realizacji zamówienia sprzedawca poinformuje osobnym e-mailem, w którym będą podane dane zamówienia oraz forma płatności.
-
W przypadku odstępstw w doręczeniach zamówień sprzedawca prosi Konsumenta o powiadomienie o zaistniałej sytuacji drogą telefoniczną (prosimy podać nr zamówienia i dane teleadresowe)
-
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Konsumenta niepełnych lub nieprawidłowych danych teleadresowych. Koszty związane z transportem na nieprawidłowy adres jak i ponowną wysyłką na poprawny adres ponosi Konsument.
-
Każdy komentarz do zamówienia będzie czytany i uwzględniany w miarę możliwości sprzedawcy. Wszelkie wątpliwości wynikające z zamieszczonego przez Konsumenta komentarza będą wyjaśniane.
ROZDZIAŁ IV: PŁATNOŚCI
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w katalogu i na stronie internetowej, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian. Zamówienia złożone realizowane są na warunkach obowiązujących w chwili ich złożenia, wszelkie późniejsze zmiany cen towarów, czy innych elementów objętych zamówieniem nie mają wpływu kształt wcześniej zawartej umowy kupna - sprzedaży.
-
Za zamówienia można zapłacić jak następuję:
-
gotówką przy odbiorze zamówienia,
-
kartą przy odbiorze zamówienia.
-
-
W przypadku, gdy płatność za zamówienie będzie niższa od podanej w zamówieniu, sprzedawca poinformuje Konsumenta o konieczności dopłaty. Zamówienie będzie wysłane po zaksięgowaniu dopłaty.
-
W przypadku, gdy płatność za zamówienie będzie wyższa od podanej w zamówieniu, sprzedawca poinformuje Konsumenta o zaistniałej sytuacji z prośbą o podanie nr konta bankowego celem zwrócenia powstałej nadpłaty. Nadpłata zostanie zwrócona w terminie do dwóch dni roboczych od otrzymania informacji z nr konta od konsumenta.
ROZDZIAŁ V: KOSZTY WYSYŁKI
-
Koszty uzależnione są od miejsca docelowego dostawy (wskazanie dzielnicy w Warszawie). Przy zamówieniach poniżej 100 zł z dostawą powyżej 3 km do zamówienia dodawana jest opłata 15 zł. Przy zamówieniach poniżej 50 zł, w strefie do 3 km od lokalu, do zamówienia dodawana jest opłata 15 zł. Minimalna wartość zamówienia z dostawą w strefie od 3 km od lokalu wynosi 50 zł.
ROZDZIAŁ VI: USZKODZENIA I BRAKI W TRANSPORCIE, OPÓŹNIENIA
-
W przypadku, gdy doręczone zamówienie nie jest zgodne z warunkami ustalonymi podczas rozmowy – prosimy o kontakt z obsługą po telefonem +48 516 754 300,
-
W przypadku gdy doręczone zamówienie uległo zniszczeniu lub przesyłka nie była kompletna – prosimy o kontakt z obsługą po telefonem +48 516 754 300
-
Po złożeniu reklamacji oraz jej pozytywnym rozpatrzeniu, Sprzedawca zobowiązuje się wysłać ponownie zamówienie do Konsumenta lub przystać na inne, bezpośrednie ustalenia.
ROZDZIAŁ VII: DANE OSOBOWE
-
Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych informujemy, iż dane osobowe naszych Kupujących-Konsumentów są przechowywane w zbiorze danych Al Momento sp. z o.o z siedzibą Pokorna 2, lok. U26, 00-199 Warszawa. Dane osobowe zbierane są wyłącznie na potrzeby referencyjne oraz realizacji zamówień przez Sushi Muranów. i przetwarzane w celu realizacji statutowej działalności gospodarczej firmy, z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych określonych w ustawie o ochronie danych osobowych. Każdy z Państwa dysponuje prawem wglądu do swoich danych, poprawiania, żądania zaprzestania przetwarzania danych oraz prawem sprzeciwu, które należy zgłosić do siedziby naszej firmy w formie pisemnej.
-
Firma nie odpowiada za szkody wyrządzone w wyniku udostępnienia przez Konsumenta osobom trzecim haseł, dostępów do podanego konta mail, loginów, linków do śledzenia losów zamówienia oraz innych danych niepublicznych przekazanych w celu realizacji zamówienia lub też jeżeli osoba trzecia weszła w posiadanie tych danych niezgodnie z prawem (kradzież danych osobowych, włamania do systemów informatycznych, włamania na konta pocztowego).
-
Firma zobowiązuje się do starannego przechowywania i zabezpieczania danych osobowych oraz nieudostępniania tych danych osobom trzecim bez zgody Konsumenta.
ROZDZIAŁ VIII: POSTANOWIENIA SZCZEGÓLNE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM PRZEZ SKLEP INTERNETOWY USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
-
W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep Internetowy, niniejszy Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
-
Sklep Internetowy nieodpłatnie udostępnia usługobiorcom niniejszy Regulamin przed zawarciem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, także w taki sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługują się usługobiorcy. W szczególności usługobiorcy mogą bez jakichkolwiek ograniczeń pobierać Regulamin ze strony sklepu internetowego jako plik w formacie html, zapisywać Regulamin na posiadanych nośnikach pamięci oraz wydrukować go w dowolnej ilości egzemplarzy.
-
Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep Internetowy są następujące:
-
zawieranie umów sprzedaży on-line (w zakresie towarów sprzedawanych przez Sklep Internetowy),
-
serwis subskrypcyjny (zapisanie się do listy obiorców jest dobrowolne).
-
-
Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, a w szczególności wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sklep Internetowy są następujące:
-
połączenie z siecią Internet,
-
przeglądarka internetowa umożliwiająca wyświetlanie na ekranie komputera dokumentów hipertekstowych (HTML),
-
klient poczty elektronicznej.
-
-
Zakazane jest dostarczanie przez usługobiorców treści o charakterze bezprawnym.
-
Warunki rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną określają bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.
-
Sklep Internetowy niniejszym określa tryb postępowania reklamacyjnego dot. usług świadczonych drogą elektroniczną:
-
Usługobiorcy mają prawo składać reklamacje w sprawach dotyczących usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep Internetowy,
-
Reklamacja może zostać wysłana pocztą elektroniczną na adres: restauracja@trattoriamurano.pl
-
Reklamacja powinna zawierać oznaczenie usługobiorcy i wskazanie okoliczności uzasadniających jej złożenie.
-
Sklep Internetowy dołoży starań, aby reklamacje były rozpatrywane bez zbędnej zwłoki.
-
O uwzględnieniu lub odmowie uwzględnienia reklamacji Sklep Internetowy zawiadomi usługobiorcę niezwłocznie po jej rozpatrzeniu.
-
-
Sklep Internetowy informuje, że wprowadza następujące dane, niebędące składnikiem treści usługi świadczonej drogą elektroniczną, do systemu informatycznego, którym posługuje się usługobiorca:
-
Cookies - są to krótkie pliki tekstowe, zawierające informacje, zapisywane w systemie informatycznym kupującego (tj. na komputerze, z którego dokonano połączenia ze Sklepem Internetowym), możliwe do odczytania przez Sklep Internetowy. Pliki te pozwalają na późniejszą identyfikację kupującego w razie ponownego połączenia z kupującego z komputera, na którym zostały zapisane. Cookies są wykorzystywane przez Sklep Internetowy w następujących celach: dla ułatwienia Kupującemu korzystania z zasobów Sklepu Internetowego, w celu dostosowania wyglądu Sklepu Internetowego do oczekiwań i potrzeb konkretnego kupującego (tzw. personalizacja), w celu monitorowania ruchu na stronach Sklepu Internetowego, w tym porównania częstotliwości korzystania z określonych zasobów przez kupujących. Kupujący ma prawo w każdym czasie wyłączyć „cookies”. Wyłączenie obsługi „cookies” jest możliwe w przeglądarce kupującego.
-
-
Sklep Internetowy przesyła kupującemu e-maile, w których potwierdza otrzymanie zamówienia, ewentualne otrzymanie płatności, przyjęcie zamówienia do realizacji i przebieg realizacji zamówienia.
ROZDZIAŁ IX: POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Regulamin oraz umowy sprzedaży podlegają prawu polskiemu.
-
Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby ewentualne sytuacje sporne były rozwiązywane polubownie i na korzyść Konsumenta.
-
Zdjęcia i informacje zawarte na stronie sklepu stanowią własność Sprzedawcy i nie mogą być wykorzystywane przez inne osoby, firmy bez zgody Sprzedawcy.
-
Regulamin obowiązuje od dnia 02.02.21018 r. Zmiany regulaminu będą publikowane na stronie Regulamin sklepu internetowego. Zmiany nie dotyczą zamówień przyjętych do realizacji. Zamówienia przyjęte do realizacji obowiązuje regulamin aktualny w chwili złożenia zamówienia.